• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Про садочок

- /Files/images/004.gif

В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ФУНКЦІОНУЄ 5 ВІКОВИХ ГРУП:

- Ранній вік — від 2 до 3 років.

- ІІ молодша група — від 3 до 4 років.

- Середня група — від 4 до 5 років.

- Старша група — від 5 до 6 років.

- Група інтелектуального спрямування (відвідують діти старшого дошкільного віку з випереджаючим рівнем розвитку)

/Files/images/risunok5.png

/Files/images/1 На сайт.png

Наші діти захищені і мають права

/Files/images/1303195734_prevyuprava.jpg

Раді вітати Ваших діточок в стінах нашого дошкільного закладу!

Режим роботи ДНЗ № 2 санаторного типу туберкульозного профілю

з 7.00 до 19.00

/Files/images/273541405(2).gif

/Files/images/Ми%20бажаємо%20виховати.gif/Files/images/Щаслива1.gif/Files/images/Здорову1.gif/Files/images/Розумну1.gif

/Files/images/djif/666699911.gif

/Files/images/slova Здорову.gif/Files/images/slova Розумну.gif

/Files/images/Для%20цього%20ми%20визначили.gif

Головний принцип роботи нашого колективу:

“Щодня з дитиною. Починати з радістю- завершувати миром”

/Files/images/risunok277png.png

Пріоритетний напрямок діяльності ДНЗ:

«Модернізація навчально-виховного процесу на засадах гуманно - особистісного підходу»

Завдання ДНЗ:

• Гуманізація педагогічного спілкування.

• Створення максимально сприятливих умов для розкриття і розвитку здібностей і обдарувань кожної дитини, її внутрішнього потенціалу.

• Виховання гуманної особистості, якій притаманні почуття власної гідності й поваги до гідності інших людей,формування позитивних морально – естетичних якостей.

• Глибоке розуміння психологічного та фізичного розвитку дошкільника.

• Забезпечення педагогічної підтримки в особистісному зростанні, створюючи ситуацію успіху.

• Переосмислення сутності процесу виховання як «суб’єкт – суб’єктного» співробітництва. Створення умов для саморозвитку, творчої самореалізації дитини.

/Files/images/risunok278.png

Принципи нашої роботи

1. Принципи гуманістичного спрямування :

- Прийняття та розуміння особистості дитини та її батьків.

- Надання можливості вибору.

- Відмова від жорстокої регламентації, категоричних оцінок діяльності та поведінки.

2. Принцип оптимального співвідношення:

- Оптимальне поєднання активних дій дорослих (які забезпечують процеси розвитку) та власної активності дитини;

- Використання різних типів, видів та форм організації занять, методів та прийомів роботи;

- Ознайомлення дітей з надбанням різних національних культур.

3. Принцип діяльності, інтегрованості дитячої індивідуальності:

- Сприйняття педагогом дитини не як набору окремих характеристик, а як цілісної, унікальної особистості;

- Врахування провідних, індивідуальних (вік, стать, тип вищої нервової діяльності тощо) та особистісних (потреб, намірів, ціннісних орієнтацій) якостей.

4. Принцип поєднання індивідуального та соціального.

5. Принцип відповідності предметно-ігрового середовища особливостям індивідуального розвитку: (доступність, варіативність, мобільність).

“Педагог починається з любові. Він приймає, підтримує, пізнає кожну дитину”

/Files/images/risunok287.png

Правила нашої роботи:

1. Вірте в дитину.

Вірте навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить.

Пам’ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас

2. Вірте в себе.

Я вихователь, я фахівець.

Якщо не я, то хто ж допоможе дитині?

Якщо ви вірите в себе, обов’язково знайдете вихід із будь-якого становища…

3. Вірте в науку.

/Files/images/risunok398.png

“Педагогіка – велика наука, можливо найважливіша…”

До послуг дітей та педагогів:


- методичний кабінет,/Files/images/oseredki/SAM_4490.JPG




- музична зала,/Files/images/oseredki/SAM_6145.JPG


- спортивна зала,/Files/images/oseredki/SAM_6270.JPG


- кабінет практичного психолога,/Files/images/oseredki/IMG_2860.JPG



- "Галерея духовності",/Files/images/oseredki/SAM_5158.JPG


- музей — світлиця,

- логопедичний пункт,

- медичний блок,

- пральня,

- харчоблок.

В групах облаштовано роздягальні, спальні кімнати, туалетні кімнати, групові кімнати з ігровими осередками.

/Files/images/oseredki/SAM_6071.JPG/Files/images/oseredki/SAM_6074.JPG/Files/images/oseredki/SAM_6075.JPG/Files/images/oseredki/SAM_6079.JPG

/Files/images/foto1/SAM_6135.JPG/Files/images/foto1/SAM_6136.JPG/Files/images/foto1/SAM_6141.JPG/Files/images/foto1/SAM_6143.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 447

Коментарi

  • Ірина

    2013-11-20 10:48:36

    Цікаво познайомитися з принципами та правилами роботи дошкільного закладу....